افتخارات یاوران علمی معاونت فرهنگی و اجتماعی

 

 

کسب رتبه اول و دوم کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان در بخش شعر و گرافیک دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان فرهنگی دانشگاه های کشور

در دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم که به منظور دستیابی به یافته های فرهنگی، ادبی، هنری و خلاقانه کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها برگزار گردید آقای یزدان خوشحال کارشناس کانونهای فرهنگی و هنری و اجتماعی دانشگاه رتبه  اول در  بخش شعر و خانم مریم قنادی کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی رتبه دوم در بخش گرافیک را کسب نمودند.

دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان از روز 15 دیماه 94 در مجتمع عصر انقلاب آغاز شد و همزمان با آن نمایشگاهی از آثار کارشناسان برپا گردید. شایان ذکر است بیش از 946 اثر  از کارشناسان فرهنگی در بخش های قرآنی (قرائت، ترتیل،تحقیق و حفظ)، هنری (عکس، نقاشی، نقاشی خط، کاریکاتور، طراحی پوستر و موسیقی)، بخش فیلم (فیلم کوتاه، پویانمایی، ساخت تیزر و موبایل فیلم)، ادبی (داستان بلند، داستان کوتاه، نمایشنامه، فیلمنامه و شعر)، مقاله نویسی (مقالات علمی و ترویجی)، بخش کارآفرینی فرهنگی و ایده های فرهنگی به دبیرخانه دومین جشنواره فرهنگی و هنری کارشناسان ارسال شده بود.

 

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

تقدیر از ریاست دانشگاه گیلان و کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان در سومین اجلاس استانی نماز با عنوان"نماز و فضای مجازی"

در سومین اجلاس استانی نماز با عنوان "نماز و فضای مجازی" که با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و استاندارگیلان که در روز چهارشنبه مورخ 4 بهمن ماه 1396 در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، از آقای دکتر رضی رئیس محترم دانشگاه گیلان به عنوان مدیر دستگاه اجرایی برتر و خانم مریم قنادی کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان برگزیده اثر برتر در بخش «گرافیک»، تقدیر به عمل آمد.

 

 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

تقدیر از کارشناس کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه گیلان به عنوان رابط خبری برگزیده حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

نشست آموزشی خبرنگاران فرهنگی دانشگاه های سراسر کشور همزمان با سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و روز خبرنگار با حضور دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی و مهندس عسکری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه 97 در باغ موزه نگارستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور بیش از ۷۰ تن از خبرنگاران فرهنگی دانشگاه های کشور برگزار شد از خانم ‌ها: مریم قنادی خبرنگار فرهنگی دانشگاه گیلان، فرین حسین روحانیان خبرنگار فرهنگی دانشگاه تهران و مریم مقدم خبرنگار فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، به عنوان رابطان خبری برگزیده حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تجلیل شد.


 

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

 

افتخار آفرینی دانشگاه گیلان در دومین جشنواره ملی کرسی های آزاداندیشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

دومین جشنواره ملی کرسی های آزاداندیشی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد در تاریخ 21 آذر ماه 1398 برگزار گردید. در این جشنواره دانشگاه گیلان در بخش اجتماعی عنوان «شایسته تقدیر» را کسب نمود و از آقای علی اکبر حسین خواه کارشناس کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه گیلان نیز با تقدیم لوح تقدیر و هدیه  قدردانی گردید.

با داوری کمیته منتخب دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین ۱۸۳۱ مورد آثار کرسی ثبت شده در درگاه فرهنگی و اجتماعی در بازه زمانی فروردین ۱۳۹۷ تا شهریور ۱۳۹۸ در  هر یک از بخش های مناظره، نقد، بحث و نظر،  اجتماعی، زنان و اقتصاد مقاومتی، دو اثر به عنوان "برگزیده" و "شایسته تقدیر" انتخاب گردید.